Amendola Bażi Ajru – 28 Novembru 2018

Il-ħatra hija fuq 10:00 fil-bieb tal-Bażi. I ġew wara l-temp għall-aħħar 10 jiem u, għal-lum, mhux bode ukoll: riħ bil-ponot 25-30 għoqod u sema overcast. Fil-fatt, Wasalt hemm il-riħ, sbieħ qawwija u kiesaħ, iżda s-sħab mhumiex kompatti u xi flashes tas-sema blu jistgħu jidhru bejniethom.
puntwali, li 10:00, l-irġiel tal-Air Force jaslu u jakkumpanjawna matul il-ġurnata. Id-distribuzzjoni tal-pass tibda u aħna infurmati bil-programm. Aħna nidħlu bil-karozzi u nipparkjawhom ftit lil hinn mid-daħla biex jinġabru minn koppja ta ’xarabanks (aħna madwar tmenin spotters akkreditati) li jakkumpanjawna fil-klabb tal-uffiċjali mhux ikkummissjonati.

Amendola hija bażi enormi. Tiegħu 1050 ettari ta 'wiċċ jagħmluha l-akbar wieħed mill-Air Force u t-2 l-akbar ajruport militari fl-Ewropa, wara Ramstein, fil Germania. Fil-preżent tospita 2 Gruppi tat-titjira: it-13-il Grupp mgħammra bl-Lockheed Martin F 35A Lightning II u t-28 Grupp APR mgħammra bl-ajru MQ9-A (Predatur “B”) MQ1-C (Predatur “A +”). Dan it-tagħmir jagħmel it-32 Wing l-iktar moderna mill-Forzi Armati kollha. Il-61 Grupp APR jiddependi wkoll fuq il-Qatgħa ta ’Amendola, bħalissa bbażata fuq il-bażi ta 'Sigonella, fi Sqallija, mgħammra wkoll bl-MQ1-C (Predatur “A +”). Barra minn hekk, il-632th Squadron tal-Konnessjoni wkoll tirrisjedi fuq il-Bażi, mgħammra b'diversi verżjonijiet ta 'l-Aermacchi MB 339, sabiex il-bdoti ta 'inġenji tal-ajru APR jkollhom livell ta' taħriġ adegwat ukoll fuq inġenji tal-ajru tradizzjonali. L-ajruport kien affettwat f'dawn l-aħħar snin minn bosta xogħlijiet li definittivament ittrasformawh minn dak iż-żmien, fuq l-istess, għexieren ta ’AMXs u li kienu qed itiru, anke qabel, G 91T.
Ix-xelters għall-Predaturi u nbnew, fuq kollox, iċ-Ċittadella għall-F. inbniet 35. Dawn l-infrastrutturi kollha litteralment qalbu l-pajsaġġ u, immedjatament, jagħtu l-impressjoni li jinsabu f'post modern u assolutament avant-garde, u ma jistax jidher b'mod ieħor l-inġenji ta 'l-ajru li jippopolaw is-sit.

Biex terġa 'lura għall-ġurnata tagħna, wara waqfa qasira fil-każin, aħna akkumpanjati fil-kamra tal-laqgħat fejn ingħataw struzzjonijiet dwar kwistjonijiet ta ’sigurtà u dawk relatati mal-partikolaritajiet tal-postijiet u l-inġenji ta’ l-ajru li magħhom jista ’jkollna nittrattaw.. Hija’ naturali dak, visto il particolarmente elevato livello tecnologico degli aeromobili e delle infrastrutture di Amendola, gli uomini dell’AM siano particolarmente attenti alle informazioni e alle fotografie che escono e quindi le raccomandazioni in tal senso sono particolarmente curate.
Veniamo quindi re-imbarcati sui pullman e torniamo al circolo sottufficiali per consumare il pranzo e, verso le 13:00, accompagnati alle auto per prelevare le attrezzature fotografiche.
Finalmente si comincia. Purtroppo il meteo ha subito una decisa involuzione: il vento è peggiorato e il cielo si è definitivamente coperto. Fare foto sarà molto difficile.
Arriviamo sul luogo riservato alle riprese: ci troviamo su un raccordo che taglia la pista a 2/3 della lunghezza dalla soglia 29. La transenna che segna il nostro limite di avanzamento si trova a circa 150 metri di distanza dalla pista: speriamo che gli aerei, in decollo, si tengano bassi.
La luce, pur essendo nel primo pomeriggio, è veramente poca e il vento gelido ci sferza alla grande. Aħna nibdew niddubitaw dwar it-tnedija tal-mewġa u l-preżenza paċifika tal-Gulfstream G 550 CAEW (Normalment l-ewwel wieħed li jitlaq u l-aħħar li jirritorna) tissuġġerixxi d-dubji tagħna biss. Ftit wara 14:00 l-aħbar ħażina: minħabba l-kundizzjonijiet ħżiena tat-temp, il-forzi biss se jtiru fuq iż-żona ta 'l-operazzjonijiet “aħmar” u għalhekk huma previsti biss madwar għaxar tluq, fosthom l-ebda F 35. Id-diżappunt huwa qawwi imma t-tisħiħ li jibda jinstema 'mill-P.&W F 100 tal-F 15C ipparkjat quddiemna aħna qalbna. L-ISO tal-kameras huma mqajma sabiex iżommu l-ħinijiet l-iktar baxxi possibbli imma d-dawl huwa ftit. Fil-frattemp a art C 130 tal-15-il Wing tal-Forza tal-Ajru Belġjana b'kulur speċjali fabulous biex tiċċelebra l- 70 snin ta 'eżistenza tal-Qatgħa u l-i 45 snin ta 'servizz ta' Hercules: kura vera. Naraw l-American Eagle tirkeb fuq in-naħa opposta tal-binarju biex tasal sal-punt ta ’stennija e, finalment, jibda l-karużell. Il-ħin bejn it-tluq u l-ieħor huwa qasir ħafna: in pochi minuti salgono in cielo 4 F 15C dell’USAF, 2 F 16 Olandesi, 2 M 346 Master e 2 IF 2000 Typhoon Italiani e 1 F 16 belga. 11 aerei in totale a cui aggiungere il Learjet della GFD con il radar Cassidian e un pod ALQ-119 per le contromisure elettroniche. Il bottino è decisamente magro e lo sconforto è grande. Per fortuna ci informano che, per domani, è previsto un rientro (per chi potrà rimanere) per assistere alla wave del 29. Speriamo in un miglioramento del meteo.

Qui potete trovare un breve video (1 minuto preciso preciso) ma 5 decolli (1 T 346, 2 Typhoon IT e 2 F 15C USAF). Ftit ħin imma ħafna, ħafna ħoss!!!

Nixtieq nirringrazzja lill-Air Force għall-opportunità offruta. Nirringrazzja b’mod speċjali lill-uffiċjali kollha u lill-uffiċjali mhux ikkummissjonati li bil-paċenzja akkumpanjawna u sofrew ir-riħ u l-kesħa flimkien magħna spotters. grazzi, b’qalbi.

Issa jgawdi l (ftit) Ritratti:

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