Et modernum in Februario 2020 contactus cum Air Force primus Septembris, et per hoc sperabat, quod expectata, quia confirmatio est per LXXII Die Stormo 'de Marcelli Melissa "sed, in statu doloris a pandemic continuing, quae visit ad exspectati natalis differri debuerit usque in novissimis diebus Maii sicut finita.

Et tandem perveniant in Frosinone, all’aeroporto militare “Girolamo Moscardini” dove è basato lo Stormo il cui compito è svolgere i previsti corsi per il conseguimento del Brevetto di Pilota Militare – Linea Elicotteri per i piloti dell’Aeronautica Militare, gubernatori cursus ut habeat licentiam militum Helicopter armati Virium. et brachia de re publica Corps.

72 Et habet in sua motto "sana in corpore sano" vel "valde admodum", quod, ut youll 'animadverto, in loco tamen admodum.

 

 

 

Quod 72TH EXPUGNO: aliquantulus historiae ...

In aeroportus in statutum Frosinone 21 June 1985, LXXII Die autem Stormo trahit suam originem ex Helicopterum Lorem Department, constitutus in urbe Airport, nidore, die 1 Februarii 1953. I-47D instructus apud Bell and-LI QUOD ERAT, Prima pars AM unit dicata gyratorius, 54 Decembris primo tradita Helicopters. Translatum deinde pupillus, incipiens a Aprilis de '55, ut eius current location, per "Johannes Moscardini" aeroportus in Frosinone, quo mutatum est nomen ejus dum "Helicopterum Centre", Volo ergo articulated in CCVIII ° Scuola Group (quod "Duo centum optimum", libenter se illi) et super 209th Gruppo Volo Impiego. In media, quod 15 February 1960, fiet 'School of Helicopterum A.M. fuga ", quantum ad AB 47G2, AB e 47J, deinde, 204B AB.

Statuitur quidem in Stormo LXXII Die ludum est non militum in Italia per helicopter et gubernatores tui (et posuit utramque ala classe docet gubernatores gyratorius ala foris) et in eius historia magis quam eius quae formatae 5000 quo modo pars gubernatores gyratorius 20% Venetus de ipsius exercitus!

Hodie in Stormo instructa n T. 500B et helicopters 139, et pervenit prius in May 1990 et in secundo cursu 2014.

Praeter munera institutionalia et, quod est impossibile, non ad mentionem commitment de foris, cum deployments oppida Albaniae Cabalaca in Kosovo 1999, cum in aciem Helicopters Dakovica elit suscipere et curatores de auxiliis Italorum Lorem KFOR (copias Kosovo) et, ex 2000, in partem UNMEE missio Erythraea (Eritrea Ethiopia-unitum Missionis Natione). Hi paucos dies expiravit missionem 20 anni dal ritorno degli elicotteri dalle terre rosse del martoriato paese dell’Africa nord-orientale. Infra potes videre, grazie alla Troupe Azzurra dell’Aeronautica Militare che ne ha gentilmente concesso l’uso, una rara fotografia dei TH 500B nella bianca livrea dell’ONU in uso in quel teatro.

currently, LXXII Die usus est in Stormo, Aurum in eius nomine nuncupetur Medal est virtus nauclerus Military General De Marcello Origanum, 208th vectatione repente sanata est Group-Th-500B et UH CXXXIX, et GIP (Variis Artibus Group), 472nd STO in Group (Technical operational Service), 572nd AUT in Group (Operational Logistic Service), et GEA (Group elit Efficens) Donec et brachia ex Company.

Et Wing usus est, ab AM / III R.A. ^ Imperii Schools. mllites Barenses illuc.

 

... .et tuum Airport

Frosinone aeroportus, militi inciderat in nomine Hieronymi Moscardini 27 annorum cum Bredae 33 quod 3 August 1932 per aetheres et Castellanza, meridionali sita est in Latium transitur, in area vocavit Ciociaria.

Et sic operatus est, in ipsa transfiguretur ad aeroportus in coeperunt 1936, annorum enim erat ibi non semel rite celebrata exstaret castra, vas nullum ordinem 7 quod 5 Martii 1939, 3 erectis, restauratam institutionem nomen sumpserunt arma Paleonemertea Class Airport scholam, et factus est sedem primam periodum pro non-comissione duces et gubernatores tui.

Ex 1944 al 1946 et imperium, et hosted in Lorem Pugnator School, ad de quam profundo clamandum, fine certamine, et e onerariam, ex 1947, Aeris et cursu suo News.
In aeroportus cum ratione egerit 1967 et in Southern Helicopters plant (Nunc AgustaWestland SpA, P. Leonardi parte Helicopterum Division) eodem tempore pars necessaria ministrabant CH 47 Chinooks Italiae Carthaginis ruinam statim Exercitus.

Di fronte alla continua esigenza operativa e addestrativa della Forza Armata nel settore del trasporto aereo tattico e strategico, e alla possibilità di trovare nuove realtà addestrative in ambito nazionale, il 72° Stormo ha riattivato la propria capacità, già sperimentata 15 abhinc annis, quando un C-130J della 46ª Brigata Aerea atterrò sulla pista in erba presente sul sedime aeroportuale.
Pista unica nel suo genere, sia per la provata consistenza della superficie in erba, sia per essere la più lunga sull’intero territorio nazionale, a livello sedimi militari, grazie ai suoi 1.427 mt di lunghezza tutti utilizzabili, venne utilizzata negli anni ’50 anche per le prove dei G 91 (guardate il video dell’Aeronautica Militare qui sotto, veramente interessante) et nuper (Octobris 2020) è stata ancora impiegata da un C 130J della 46ª Aerobrigata per decolli e atterraggi.


 

O RATIO forum: lets 'adepto ad cor !

Ante sedem sedens a fronte a sinistra a T. 500B, helicopter futura sunt gubernatores tui tradidit ea in manu GIP (Variis Artibus Group) Qui curat ultricies praelectiones in sessionibus 2 simulatores ludo indutus sit.

In hoc tempus educationem, educational cum Moodle doctrina e-aperti-fonte usus sit amet, Maecenas in ducendo agmine discendi modus docendi ratio. Educational de contentis in eodem sunt installed in telam server quod externum est, ac utrumque per interrete-gubernatori transferre euntes et redeuntes illis qui per "Rotating Wing 'cursum ad sustentationem elit. Curabitur in lectiones sequuntur instructus 25 PCs per coniuncta locale, ex statione et in novissimo de carne magister 3 omnia 7 hebdomades, qui utique secundum genus.

 

simulator sum: sociis gemmas pretiosas

ego 2 simulatores, quibus alumni haberent, sunt omnia vera non disertissimorum, fugam per diversa condiciones, tempestatum, humilis et instrumentum iis fuga turpis.

T. Et 500B romanum (videre quod video in YouTube Air Force channel): inauguratum 13 September 2013 SA tune principium General et coram SMA Pasquale Preziosa,
è stato costruito da Seles ES con la collaborazione del personale dell’Aeronautica Militare e utilizza una cellula reale dell’elicottero priva di quasi tutti gli impianti ma perfettamente integra per quanto riguarda la fusoliera e il cockpit.
Et factum est, cum ashboardday monitor feminarum sub manu Egei instrumentum panel alternis sermonibus et summa rerum ad ostensionem. Quod software est scriptor mores imitatur helicopter, ratio moderatur officinae imposita fuga recipit inputs (cyclica, collective et tabula pedal) et ex omni nuptias instar stimuli, et in liminibus bullarum in cellula viatoribus.
Missione exteriori repetenda 4 in semi-teres Projectors Mega-screen ut maneat in agro visum est CLXXX ° ° LXXII progreditur et verticaliter. Est etiam fuit malleator et statione romanum ex qua potest esse excitandamque (exempli gratia, vel inserendo tempestatum varietate, quam statuimus in variis argumentis ac vitiosam machina), praeter apud cellula vigilantia de viatoribus 2 et cameras, etiam, cum prope piloting Helicopter Joystick fugam simulare potest esse formatio.

Et FNPT romanum (News and De agendi ratione fuga Instructus):ut pro illo concedit facti sunt nota cum procuratio of a helicopter ultra modern, geminum varia instrumenta ingenii. 72 crescite et factum est hoc recens est piloting de rerum summa n 139 Vivamus Helicopters omnes de familia AgustaWestland gemini adhuc habuisse tantam felicitatem omnem orbem, in tantum ut ipse intravit in omni opera et publica Administrationis ad quem armati Corps of Frosinone quae visitors.
In hoc etiam exemplum fieri potest reproducere extrema condiciones, tempestatum (Vestibulum fulgura imbri satis), damnum, et disciplina auget facultatem ad omne opus externum negotiationis, actum redigere fuga sumptibus.



Ad elit 72TH STORMO: ut de re ficta

Quod includit apparatu 2 TH 500B nominibus machinis, ut et n Armaereo VOCABULUM 139

TH 500B Nardi alias Bredae NH 500E, ex CA ad originale Hughes 6 Cayuse, quod currently ab MD MD Helicopters 500 et, Et si nobis, Nardi di-constructum sub licentia Italiam Bredae Monteprandone (AP). Breada, et habere domi emi est 1989 Agusta et nunc ex parte facti sunt Leonardus Galaxy. Primum est 50 erant super ordinem Helicopters 26 May 1990.

Quod est lumen helicopter NH 500E (Max pondere longe faceretis 1300 de kg), quadriposto di dimensioni contenute con rotore pentapala azionato da un turboalbero Allison 250-C.20.B da 420 HP est potentia.
Iuvenesque lanistae 'usus est toto orbe terrarum, ut ex eius proprietatibus et Simplicitas est forma maxime considerari accidit pueris ex defectu nimio piloting subsidiis. Quid multa?, a apparatus ut coegi disco sine servos PC, cum sola ope cyclica, collective, pedal ac bonum tabula inferioribus retro et rubore laudabunt anima trahitur duciturque.
Versionem quod est in praesenti Frosinone, praeter disciplinam, sacras peragere potest MEDEVAC (praesidio medicinae) apud 2 per obliquum in lecticis tergo Cameram 2 et fores rotundatis SAR Competition (Quaerere et liberandum).L’elicottero inoltre può essere dotato di galleggianti (inde autumnus 2019 exercebat ea res ad has coepi rursus ad aquam lacus), durum tactu nix, PREHENSIO, barycentric hamo auxilia atque obterere. T. Et 500E et citharam concedit fuga disciplinis praecepta fugae visual, certus non esse LIFR Helicopter.

72 et non est in contextu ex nicknamed "Burana ' (qui etiam radio vocationem Gregis) Cum coscientiae vim "saltare" helicopter, quod praestat, cum et adducto secum visitors, praesertim in primo fuga.

Ager 139 alias A. 139. Est autem statio aliquot Italiae geminae versions of-engine in ministerium, et ad praesens unum esse utilitatem in Frosinone, set cum 12 viatoribus sedes (3 ex files 4) + ego 2 et gubernatores tui. Hoc est mediocri medium-machina, Carolus cum pondere accipiat off 6800 kg, et cum a quinque-ferrum rotor, apud 2 turboalberi Pratt & Thomas-67c da PT6C 1530 Shp invicem.
Quanto potentia est magis quam parva "Th" et gubernatores tui concedit etiam consulatur ut adsuesceret, quod machina nimis propinquus enim illorum ad se: et postea inveniet apud operational departments, vitreis Cockpit et ad autopilot 4 respectu axium.

Die noctuque agere potest operari opus in visione noctis goggles (NVG - Vision Goggles noctem), praesertim in locis lacessendo, etiam imparatum incideret, ex superficiebus, et in pulvere ferendum, marine amet areas et in diebus nivis (72 exemplum est etiam instructus cum ea ratibus subitis). Apparatus praecipue multiplex helicopter: in maximam 30 minutes fieri potest mutare ad internum configuratione, et transeuntes ad liberandum caeli (Prima versio SAR: 5 viatores + 1 grabato) Ad quod medicinae subitis auxilium aeris (versio MEDEVAC: quod 2 autem 4 lecticis) viatoribus sive onerariis (versio UTILITAS: quoadusque 14 viatores).

 

IN SCHOLA: et variegrem

72 Quod cum summa inter-Wing est Air Force Department vi propellente vocationem patefacit, quod inter.

Fuga per colores elit sectis Driveways praemittit aeroportus: praeter quod a classic viridi AM, NON, Portus Auctoritate et Coast Cohortis, Possibile est videre nigrum et rubrum ones cum personae in Carabinieri, caerulei de re publica Aliquam, rubeorum et ignis LEGIO, et de griseo pompeian Guardiam Di Finanza. Et nunc sunt colorum, et quoque crescat peregrini!!!

In omni incalescere gregis primum 2020 celebratur eius 60 et ego historiae annorum 30 quia obligatio de anno Th-500B helicopter, propria sit amet turpis fugae, fortis et dives expertam historiae radicem traditionibus unica regione Italiae cornu gyratorius.

Est aliquid, et exaltabitur cor !!!

Praecipuum munus educandi et instituendi Stormo sueta est ad habendum Vis Aeria "O Helicopterum" gubernaculis militaris Foundation (MPLH – 3A, et gubernaculis Military helicopter License Phase 3B), Licentia a Military Helicopterum nauclerus ad tres personas solemnes Italiae Exercitus, Et Carabinieri Guardiam Di Finanza, Licentia est scriptor nauclerus et Helicopterum visitors to rei publicae Corps aliisque externis regionibus.

Aliunde prece cooperationis , In recent praeteritum, determinatum processum amet tincidunt ipsum Scholae, ita ut hac in re non solum quantum ad exercitium nationalium, sed etiam gentium.

72 Wing iam a patented Afghanistan sunt gubernatores tui, ex Djibouti, impetu de Libano, de Malta, quos ab Epiro Cuvaitum. Et LACUNA sunt fontes tenuit ad LXXII Die Stormo (Gubernator Instructor Training) fugae praeceptores.

Ad underline Frosinone schola est quantopere in forefront in regione, considerandum est quod Department est iam PBN certified pædagogorum habeatis (Substructio euismod News) quæ futura repraesentat assisted navigation caeli, et quod 'omnino' ullam in principle of current conventional navigation.

 

Quod GEA

In aircraft recta Efficens Group refert ad Wing victum atque efficientiam princeps, et accipit cura est de aircraft assignata usque ad Wing, technicae necnon administratio online.
Ut D Major illustratur. et ad sustentacionem 2 longe alia tormenta praeberi Stormo.
In efficientiam-500B enim de T. technica operated in tres gradus,:

  • 25 ore – on-tabula systems es sedatus, ego ego cinematismi e leverismi;
  • 100 ore (medium inspectionem) – arebant lacinia compescit peragatur, et cauda BUTIO, et Turbine compressor ut aditus ad fores, praeter reprehendo emissiones habent hydrau systems;
  • a campester 300 o horis 18 calendar mensis (Maior inspectionem) – quod est remotum motricium, quod adtinet, cumque diligentissime rotor: et laminis accurate et cauda et principalis components ad imperium.

Maior usque ad inspectionem potest, 5 quod potest fieri per menses GEA lud omnibus artibus, aut ab 3 RMAA (Sustentacionem et aircraft firmamento Department) Trivisianos adducimus aut LOQUITOR (Aviation Mecaer Group) de Monteprandone (AP) nisi quod prima fabrica.

Est interesting ut nota ut 500B TH, dissimilis omnes fere elit elit in mundo, non expiret resoluto: sicut lege praescriptum sequi inspectiones, et per helicopter manet in aeternum.
In casu autem n 139 pro, hoc multo machinam tortor, et aliquanto latius quam frequens sequebatur accessus complexus omnium metus lacinia: machinamenta, Nuntiī, fuga controls, et systems avionics. Iterum autem GEA competences satis magna est maxime opus facere, etiamsi ad magis requiritur interventus quod fabrica universa ones.

 

RELIQUUM ANNUUM

72 Stormo, in futuro – February colloquium in ultimo dimisit confirmata est dux in SMA Gen.. Albertus Rosso Aeris Team – ut translatis affectus est momenti ad defensionem Viterbiensi militum situm project videre quod primae nativitatis 'Interforce Helicopterum School ".
An ad systematize quod ambitiose project elit peritia atque Italiae Army et Air Force in regione cornu gyrum. Hoc Opus coetus actio concluduntur duo armati exercitus videre varia ad Dicasteriorum (logisticae, rebus, pecuniaria, etc.) elementa turpis ut sumptus necessarios.

 

CHRONICA DE VISITATIONE : la parola ad Aviaspotter!

ad appointment 7:30 in quadratum: Volo uti humili incalescere cepit Helicopters initio auroram dies singulos. Quod valde dolendum nobis tempestate accipit a tenaci: caelum nubilum est et turpis annoying haze reduces. Et ne forte mollescat cor praeparare et vasa.

Fuga Tortores versus incipient adduceret "Th" ut pro singulari et trahit stratum parari lavare Compressor. Aditum ad parvum engine et cucullo valvae, quae per helicopter est vehementer faciliorem reddit nuper fuselage et acts ut a terminatio locus et operandi sumit cito.

Interea sociis navalibus venire et statim animadverto ad id quod fuerat inter, et circa iuncturam propellente vocatione significatur verum Gregis.

Primum enim copulabis ex AM in Praeceptor, et OBSESSOR de Carabinieri, seguita da un’altra coppia dove alla tuta di volo nera con i profili rossi se ne sostituisce una blu della Polizia di Stato. Gli equipaggi si avvicinano ai loro velivoli e gli allievi si impegnano prontamente nella consultazione dei libretti e nella check list prevolo, a doctoribus solerter. Et ad extremum illud pretium ut in tabula Tempus, a dextra pupillam, et incipiens a satus ad engine ut convertat rotor, ope externi generantis.

Etiam cursus absolvi pre fuga genas machinam brevi ferro atque quinque foliorum rotor inire velocius confingi, permittens parvam possunt esse depone. Machinas etiam motus fugae ostenderet rudem dextram visitatorum, ma gli spostamenti nervosi termineranno presto, ut disciplina progrediatur.

Photo post sessionem movemus S. Ioannis colonelli officio legati, Caput Operations, institutionalem, qui hoc opus, discipuli autem semita, et in futuro 72 et aeroportus Wing. Innumeris eu imagines conparare offitium muros passio exsuperat sensum tantummodo produnt «opus», ad officium, ac fratrum eius, et revertetur dedication verba magistri, qui sunt aliquo communi elemento, oltre che dei militari operativi ai quali il Tenente Colonnello S. appartiene.

Conclusa la piacevole conversazione ci dirigiamo verso il GEA che troviamo brulicante di attività. Ci accoglie il Maggiore Salvatore V., Capo Sezione Controllo Qualità Manutenzione, che ci illustra le principali attività del Gruppo Efficienza Aeromobili e come si sviluppa la manutenzione delle macchine affidate alle loro cure. Il grande hangar ospita diversi elicotteri a vari gradi di manutenzione.

 

Anche l’HH 139, in teres album cum traditione tricolor zophoro, 72 et subiciatur intentisque Tortores: Hodie nos mos animadverto is in fugam valde dolendum non.

Deinde in contione de stricta includit die princeps schedule per 72 primi Wing, Virtus Scauri Cipelletti gubernator tribune, quia ipse olim cognitus Potassium fuga Department.

Et tulit de officio 3 Iulii 2019 et, certum est quod tam diuersis scientissimo gubernatore licentiati ala elit, nunc quoque in gyrum penna gubernaclo magister.

Communicatio cum maxime iucundum, inter vetera et eventorum memoriam de Department. Quod autem nix 2012 quibus omne periculum Ciociaria: quia ex occasione, variis locis commorantur, Plebs sine electricity helicopters suas eruit, calefactio aquae, Cibus et medicamentis tempus liberationis. diverse, id quod, furono le operazioni che lo Stormo effettuò in concorso con la Croce Rossa anche per soccorrere persone dializzate.

Ma si conversa anche della rinnovata attività con i galleggianti sulle acque del lago di Bracciano antistanti il Museo dell’Aeronautica Militare di Vigna di Valle.

E ancora del contributo dell’aeroporto come elisuperficie attrezzata e disponibile H24x365 per le esigenze a soccorso della popolazione locale ed in supporto del vicino ospedale di Frosinone
E come non parlare della riattivazione della pista in erba per permettere le operazioni di grandi aerei da piste semi-preparate?

Risulta chiaro l’amplissimo ventaglio di attività, rivolte non solo all’ambito militare ma anche, come giusto e normale che sia, alla società civile e al territorio che ospita la Base.
Mi congedo dal Comandante che mi ha concesso veramente molto tempo perché è giunto il momento del pranzo presso la zona logistica. Riempita la pancia ci attendono le aule di formazione e i simulatori.

Cominciamo con quello del TH 500B… L’esperienza è impressionante!

Vi assicuro che la sensazione di volare, anche se i pattini della fusoliera utilizzata per realizzare il simulatore sono ben ancorati a terra, è molto realistica!

Il giovane frequentatore che mi assiste è decisamente molto paziente e mi guida alla mia “prima volta” sull’ala rotante. Capisco che la coordinazione dei vari comandi è fondamentale e faccio veramente fatica a scollarmi dal modo di pilotare un velivolo ad ala fissa a cui sono abituato. Proviamo decollo, volo orizzontale e tento senza grande successo di posarmi a terra (dove riesco, centrare la piazzola sarebbe stato troppo!!!) in maniera più o meno dolce ma l’impresa è titanica. Lui non solo riesce a farlo in maniera precisa e dolce, ma riesce anche a fare un atterraggio in autorotazione.

Va beh……sarà per un’altra volta, anche perché la nausea si sta impossessando del mio stomaco e devo scendere in fretta.

Una volta a terra (da cui, peraltro, in realtà non mi sono mai staccato!) mi sembra che tutto si muova e ho l’impressione di barcollare un po’.

Mi attende ora un giro sul simulatore del ‘139.

E qui capisco il salto generazionale fra le 2 machinis.

L’autopilota a 4 assi della nuova macchina consente un approccio decisamente più friendly. Finché si pilota la macchina “in manuale”, a parte le diverse prestazioni, non cambia molto. Ma, quando si inserisce l’elettronica, il mondo cambia: il pilota, da conduttore del mezzo, diventa gestore di sistemi e le possibilità si amplificano ed espandono. Operational modern apparatus ut sentio amo a possibilities huic non multo amplius, easing gubernator est scriptor commitment ad ea peragenda quae physice exposcens turpis atque campestrem decursionem. Cogitare enim et differentia Winch salute proximi montis ferebatur in muro tenebant Helicopter (paulum fortasse spiritu) fatto “a mano” o con l’ausilio dell’autopilota che tiene fermo l’elicottero permettendo di spostarlo millimetricamente solo con il movimento di una sorta di joystick.

La giornata volge al termine e ne approfitto per raggiungere ancora una volta il piazzale e assistere agli atterraggi degli ultimi voli della giornata, fotografandoli con la luce del tardo pomeriggio. Ora la luce è decisamente diversa da quella della mattina e il sole più basso illumina le fusoliere dal fianco. Gli elicotteri in missione rientrano da diverse direzioni ma si allineano tutti sulla pista e compiono le medesime manovre per tornare sulle piazzole assegnate per l’atterraggio. Un’altra giornata è conclusa e le macchine possono essere ricoverate sotto il grande hangar per essere preparate alle missioni di addestramento di domani.

Il secondo appuntamento comincia dove è finito il primo. Sono infatti ancora a Frosinone per fotografare i voli notturni. Ricordo che il TH consente l’addestramento al volo strumentale con le regole del volo a vista, certus non esse LIFR Helicopter. Quando arrivo sul piazzale, verso le 20:00, gli elicotteri sono già schierati. È appena passato un temporale e le nuvole coprono quasi completamente il cielo: il meteo poteva andare meglio, ma non ci facciamo abbattere. Giusto il tempo di fotografare un po’ gli elicotteri mentre ancora dormicchiano e arrivano gli equipaggi a svegliarli. Dopo il consueto, accurato, controllo (alla presenza sempre discreta degli Specialisti) gubernatoribus, ut in tabula quod satus ad compararim enim turbines. In interim, adhuc tenebrae etenim inruit. Primum off ut removeat a tactu est in terra quae iam 20:40, eos confirmasse Crew dux scriptor rubrum lux flashlights, statim deinde elit. Contra ordinem volunt, tolle in portibus peracti stat ex luce posita trans campos. Iam proximus ire conantur sed 21:00 et, consciis nubibus, è ormai veramente troppo buio per provare a documentare decentemente qualcosa.

Torniamo quindi verso le piazzole per documentare gli atterraggi. Il primo si presenta intorno alle 21:30. Il cielo è ormai completamente nero e sono costretto ad alzare a dismisura la sensibilità della fotocamera. Anche in questo caso guidato dal Crew Chief, il piccolo Samba si posa dolcemente sulla piazzola, illuminandola con il faro anteriore e le luci di posizione. All’interno si possono vedere i piloti illuminati dal riflesso del cruscotto e immagino il frequentatore impegnato a coordinare ciclico, collettivo e pedaliera per far ballare il meno possibile il piccolo TH.

Quod per circuitum?

Ho potuto toccare con mano una realtà viva, palpitante e trasudante di passione e impegno.
L’elevatissima preparazione di tutto il personale e le attrezzature a disposizione dei frequentatori rendono la Struttura un’eccellenza assoluta in ambito non solo nazionale.

Et non disseminata conscientia exortus agendae negotium magni momenti in evidenter percipi Base: quod fere gubernatores instituunt, aliqua, omnes nos adiuvaret (Victrix, Exercitus, Carabinieri, Aliquam, Di Finanza Guardiam, portus auctoritates, ignis pugnatores), id est temptare magnum officium intellegitur,.

Sana in corpore sano sit motto of 72 Wing: similis quod!

Et nunc frui photos

Ut laudis esset AviaSpotter.it: Lo Stato Maggiore dell’Aeronautica Militare per aver autorizzato l’attività, princeps LXXII Die Stormo Col.. Pil. Davide CIPELLETTI, in Maj. Stefano TESTA (Dux autem Generalis officium, 2° Ufficio), in Maj. Massimiliano D’ELIA (Ufficiale P.A.O.  72Stormo), il 1° Av. quod. Francesco MINOTTI (Addetto P.I. 72Stormo)

Foto di/images by Fabio Tognolo.